מנכ"ל קול חי: "הקב"ה זיכה אותנו לתת לציבור תוכן מעניין וכשר למהדרין"

המהדורה המרכזית 3 Comment on מנכ"ל קול חי: "הקב"ה זיכה אותנו לתת לציבור תוכן מעניין וכשר למהדרין"

מנכ"ל רדיו קול חי, אבי רוזן במהדורה המרכזית: "הקב"ה זיכה אותנו בשליחות החשובה של לספק מגוון תכנים מרתקים לציבור ובצורה נקיה וכשרה למהדרין; לפעמים הגבול הוא דק"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל רדיו קול חי, אבי רוזן התראיין במהדורה המרכזית עם אבי מימרן וסיפר על אירוע הענק שמתוכנן להתקיים במוצ"ש הקרוב, אירוע הגמר של התחרות המוזיקלית 'הקול הבא'. "הקב"ה זיכה אותנו בשליחות החשובה של לספק מגוון תכנים מרתקים לציבור ובצורה נקיה וכשרה למהדרין. אם זה אקטואליה, אם זה תוכניות הלכה וכל יתר התוכניות שכולם מכירים, וגם בתחום המוזיקה בהובלת מנחם טוקר. בכל מוצ"ש יש שפע של תכנים מוזיקליים עם תחרויות שונות ועונת הקול הבא השלישית, בהפקה מדהימה של דוד פדידה, שריתקה את האנשים במיוחד הפעם, גם בשל בתקופת הקורונה".

"השיא מגיע בעזרת ה' במוצ"ש הקרוב, באירוע מדהים בהפקה חסרת תקדים והמאזינים מוזמנים להנות במוצאי השבת משעות של מוזיקה באווירה כשרה למהדרין", סיפר מנכ"ל הרדיו.

אבי רוזן נשאל איך מצליחים לשלב בין איכות התוכן לבין כל כללי ההלכה והשקפה. בתגובה ענה מנכ"ל הרדיו: "נתת לי עכשיו רעיון לסדרה שנעשה אולי בין המצרים, כשלא משמיעים מוזיקה, ונדבר על זה, אני אתה ועוד כמה אנשים שעוסקים בתחום במשך שנים". לגופו של עניין, ענה רוזן: "באמת לפעמים זה על הגבול הדק וצריך לחדד את הכללים כל הזמן מחדש ולזכור לאיזה קהל אתה משדר".

עוד סיפר רוזן: "באמת יש לפעמים תכנים שאפילו מגיעים מיוצרים שומרי מצוות וכוונתם טהורה, אבל למשל מוצגים בצורה קצת פחות טובה והגבול הוא אכן מאוד דק וזיכה אותנו הקב"ה שיש צוות מוכשר ומדהים בכל התחומים אצלנו בקול חי ובקול חי מיוזיק וה' יעזור שנמשיך לעשות חיל".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    כל הכבוד לכםם
    שליחות אמיתיתת
    אתם אפילו לא מבינים מהזה בשבילנו

  2. 1

    אכן שאלה ששאלתי את עצמי לאחר שאני שומע רדיו קול חי.
    מדוע ה3בנים אסרו לשמוע רדיו??? וכי בכזה רדיו נקי יש בעיה?
    נשגב מבינתי…..
    בכל אופן, תודה רבה רבה!!!